Holubinková 168/6, Praha 10 10400, Česka Republica, +420 777 434 100  iscool@email.cz       Jazyková škola Semantus - Kurzy Angličtiny a Ruštiny - Praha 10 - Nové Pitkovice

English for Marketing

Úrovně: Mírně a Středně pokročilí - B1, Pokročilí - B2, Velmi pokročilí - C1.

Délka úrovně: 30 třídních hodin. Intenzita výuky: 6 hod. týdně (dvě lekce, každý 3x45 min.)

Skupina: maximálně 6 studentů. Ucitel: profesionální učitel má rozsáhlé zkušenosti ve výuce obchodní angličtiny.

Digitální funkceInteraktivní materiály. Hodnocení domácích úkolů. Language Lab. BYOD

 

English for Marketing and Advertising je ideální kurz pro studenty v zaměstnání, kteří chtějí zlepšit svou odbornou angličtinu

Tento krátký, intenzivní kurz může být dokončen za 30 hodin. Je navržen tak, aby studenti mohli rychle dosáhnout pokroku. Kurz rozvíjí odborné jazykové a komunikační dovednosti potřebné pro kariéru v marketingu. Kurz Angličtina Pro Marketing zahrnuje širokou škálu marketingových témat, z pochopení role marketingu v organizaci až po uvádění nového výrobku.

English for Marketing and Advertising může být použit jako samostatný kurz, nebo v kombinaci s učebnicemi, jako je International Express.

Každá lekce je založena na zajímavém tématu, a zahrnuje motivační role-plays a spoustu cvičení. Odborná slovní zásoba je vykonávána v realistických konverzačních aktivitách. Velká část lekce je věnována poslechu a psaní.
Na začátku každé lekce studenti se budou podílet na rozcvičení, které dává přehled o tématu.
Získáte a budete sebejistě používat cílovou slovní zásobu a běžně používané výrazy.
 
Syllabus
Unit 1: Introduction to marketing and advertising: Jobs and responsibilities, corporate identity, branding. 
Unit 2: Finding the customer: Market research, customer profiles, data collection. 
Unit 3: Planning a marketing strategy: The marketing plan, the four Ps, pricing and positioning strategies. 
Unit 4: Creating ads: The AIDA model for advertising, working with an ad agency, advertising channels. 
Unit 5: Marketing tools: distribution channels, types of discount, types of retailer, telemarketing, direct marketing. 
Unit 6: Presenting your public face: Public relations, websites, sponsoring, press releases. 
Unit 7: Marketing through trade fairs: Give-aways, organising events, attending a trade fair.
 
Součásti učebnice
V učebnici naleznete:
► odpovědi, 
► přepisy,
► slovníček užitečných frází,
► MultiROM s poslechovými a interaktivními cvičení.
 
Během zápisu můžete zvolit počet hodin, datům zahájení kurzu, dny a t.d.a